Ho tornem a fer, pugem a la Mola amb la Rosa i l’Adrián

Més de 50 persones voluntàries ens vam reunir el passat diumenge 9 de juny als peus de La Mola per ajudar a la Rosa i a l’Adrián a viure una gran experiència. A les 8.30 del matí, la gent anava arribant a l’aparcament de Can Robert per tal d’organitzar i distribuir els grups que aniríem portant les cadires adaptades Joëlette amb la Rosa i l’Adrián fins a dalt de tot.

L’Enric, professional de la Casa Serra Nova de l’Obac, i en Jordi del Montseny, ens van explicar el funcionament i la tècnica adequada per portar la cadira adaptada abans de començar l’excursió. La informació que ens van facilitar ens va ajudar durant tot el trajecte, podent optimitzar esforços i fer que la Rosa i l’Adrián anessin més tranquils, gaudint de la natura i el paisatge.

Un cop fets els equips amb els voluntaris que portaven les cadires, vam distribuir les pomes i les aigües a tots els voluntaris. Aquest any les pomes ens les va regalar Darivofruits, de Mercavallès! Que van anar molt bé per recuperar sucres i energia a dalt de tot mentre gaudíem del paisatge.

Vam assolir el cim sense tenir cap mena de problema i tot i que vam baixar la nostra mitja, ja que l’any passat vam fer el cim en una hora i mitja i en canvi, en aquesta edició, en una hora i cinquanta minuts. Tots els participants vam gaudir durant tot el camí de les vistes que regala la muntanya i del bon temps, que ens va acompanyar tot el dia.

Vam esmorzar tots plegats, compartint riures, l’entorn i la felicitat d’haver ajudat la Rosa i a l’Adrián a complir un somni. Les cares de felicitat que van posar en contemplar el Vallès als seus peus, no se’ns oblidarà mai.

Les persones voluntàries que ho van fer possible són voluntaris i professionals de Prodis, amics i família que es van voler sumar a aquest diumenge solidari.

A tots, un cop més, us volem agrair fer possible aquest dia. Junts trenquem barreres i esborrem el significat de la paraula: “límit”. #JuntsSomCapaços de tot!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Your browser is out of date. It has security vulnerabilities and may not display all features on this site and other sites.

Please update your browser using one of modern browsers (Google Chrome, Opera, Firefox, IE 10).